Qüestió de mida?

 

És un tema recurrent si voleu i que segurament no quedarà mai del tot tancat. Perquè? doncs perquè en qüestió de sexe, plaer i desig hi ha moltes variants, molts moments i molts pensaments.

Una mateixa persona pot no donar massa importància o cap a una mida, en un moment determinat. I donar-n'hi al cap d'unes hores.

De què estic parlant? de pits? de penis? de culs? Em sembla que la idea és aplicable a qualsevol cosa desitjable (sí, també seria aplicable a cotxes, no?).

La Lucrècia de Borja ja va fer un post que explica molt bé el que ella i altres dones intel·ligents pensen sobre la mida dels penis. Quasi es podria fer la mateixa reflexió per a la mida dels pits. És important tenir uns pits grossos? Probablement cap persona estimarà menys a la seva parella només perquè tingui poc pit o perquè en tingui massa. Ni li serà infidel només per això. Però és normal que visualment uns pits generosos cridin l'atenció.

Jo no tinc una fixació determinada per les mides. Prefereixo pensar en la persona com un conjunt. De què et serveix un físic espectacular o fins i tot exagerat- si després no et pots relacionar amb aquella persona?

Però entenc que hi ha noies que voldrien tenir una mica més de pit o una mica menys. I recorren a sostenidors que donen l'efecte visual desitjat. Altres trien passar pel quiròfan. Particularment m'agraden els pits petits i no sóc gaire partidari de les modificacions.

En el cas dels homes, crec que sovint estan més preocupats ells mateixos que les seves parelles. Però també entenc els que voldrien tenir uns centímetres més de penis.

Ja fa temps vaig veure un anunci a la tv d'un aparell per allargar i engruixir els penis. Ara l'he trobat també als prestatges de la botigueta de la Cuca al Cau.

Es tracta de l'Andropenis:




M'he entretingut a llegir les garanties, les instruccions d'ús, els certificats... I, per qui desitgi guanyar alguns centímetres em sembla un aparell recomanable. Si més no, no promet un resultat espectacular i en poc temps: m'ha semblat que la informació que dona és verídica, possible i creïble. Aconseguir de 2 a 4 centímetres més en 6 mesos.

Acostumats com estem a què tota la publicitat ens vengui la felicitat immediatament i sense límits crec que és d'agraïr trobar productes que vulguin vendre només la veritat!

No, no... jo no el compraré: estic content amb el meu físic i qui el comparteix, també.

Però si esteu pensant a fer cagar el tió -i algú vol tenir un detallet amb mi- passeu per la secció de cosmètica: és una de les que més m'agraden i que solen tenir molts productes per compartir!!!

2 comentaris:

Striper ha dit...

Per molta garantia que tingui si te la casca , que et repara la garantia, jo mai he tingut queixes de la meva ho sigui que tranquil.

Gatot_X ha dit...

striper... em refereixo a què segons quins productes semblen miraculosos però després no passen cap homologació...

pel que fa a què te la puguin reparar si te la espatllen... si penséssis així sempre, potser no la posaries mai enlloc!!! jajajajajaja

petons i llepades sense cascar-la!